ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מס שבח

    עו"ד מס שבח

    מס שבח מקרקעין הוא למעשה מס התלוי ברווח נקי של אדם ממכירת מקרקעין . הרווח המדובר הוא למעשה ההפרש בין סכום קניית הנכס בעבר, לעומת סכום המכירה שלו בהווה, תוך ניכוי הוצאות מסוימות המוכרות על ידי רשות המיסים, ותוך התחשבות במספר קריטריונים בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין. על אף שמדובר במס משמעותי אשר כל אדם, בין אם הוא אזרח ישראלי ובין אם לאו צריך לשלם במעמד מכירת נכס מקרקעין, בעזרתו של עורך דין מס שבח תוכלו להפחית את גודל המס ואף לבטלו לחלוטין במקרים מסוימים. עורך הדין דוד עזרן הוא עו"ד מומחה לדיני מקרקעין ובפרט מיסוי מקרקעין, אשר ישמח לסייע גם לכם לבצע תכנון מס מיטיב במהלך ביצוע עסקת מקרקעין.

    עורך דין מס שבח מומחה

    בגלל השווי הכספי הרב הגלום בביצוע עסקאות מקרקעין, בין אם מדובר על עסקאות מכר ובין אם מדובר על עסקאות רכש, כך גם סכום המס המשולם בגינן לרוב גבוה ומהווה שיקול משמעותי לעניין הרכישה. עם זאת, בעזרתו של עורך דין מס שבח בפרט ומיסוי מקרקעין בכלל, תוכלו לבצע תכנון מס נכון וכך לצמצם ואף לבטל את תשלומי המס הנדרשים מבחינה חוקית. אחת מהדרכים הנפוצות להפחתת מס השבח לצורך הדוגמה היא דיווח על שיפוץ מקיף בנכס לרשויות המס בד בבד עם הדיווח על העסקה, או לחילופין להימנע מתשלום זה  בעת ביצוע עסקת מכר של דירת מגורים יחידה המזכה בפטור ממס זה על דרך הכלל. כך או כך, עורך דין מומחה בתחום יוכל להעניק לכם ייעוץ מקיף ולסייע לכם למצוא את הפתרונות הטובים ביותר בעבורכם.

    לפנות רק אל עו"ד מס שבח אמין ומקצועי

    אם גם אתם מעוניינים לבצע עסקת מכר מקרקעין ומעוניינים לתכנן מראש את מיסוי המקרקעין שיהיה עליכם לשלם זמן קצר לאחר ביצוע העסקה, מומלץ לפנות אל עורך דין מקרקעין המתמחה במיסוי כמו עורך הדין דוד עזרן. עורך הדין דוד עזרן סייע ללקוחות רבים לבצע עסקאות מקרקעין מוצלחות ולתכנן באופן מיטבי את תשלומי מיסי המקרקעין. מעוניינים בייעוץ משפטי מקצועי? פנו אל משרד עורכי הדין דוד עזרן, והצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע.

    עו"ד מיסי שבח

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן