ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין צוואות בפתח תקווה

    עו"ד צוואות פתח תקווה

    בשנת 1965 נחקק חוק הירושה אשר כולל בתוכו את התנאים לכתיבת צוואה על סוגיה אשר בהתאם לכך תהא  כשרה, ותקפה מבחינה משפטית. על אף שהחוק מאפשר כתיבת צוואה באופן עצמאי מבלי להתייעץ עם עורך דין מומחה תחום, בפועל על מנת להימנע מטעויות ולצמצם ככל האפשר את הסיכויים להתנגדות לצוואה, מומלץ לפנות אל עורך דין צוואות בפתח תקווה ולקבל ייעוץ וליווי מקצועי. ישנן ארבע דרכים לכתוב צוואה תקפה – צוואה, בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל פה, אשר על פי רוב ניתן לבחור באופן חופשי בדרך הנוחה לכם, מלבד צוואה בעל פה אשר מתאפשרת רק במקרים מיוחדים. דוד עזרן הוא עורך דין מומחה לענייני צוואות וירושות אשר ליווה אין ספור לקוחות בכתיבת צוואה, כמו גם ברגעים הקשים בחייהם לאחר מות אדם אהוב במימושה.

    עורך דין צוואות בפתח תקווה – איך מממשים צוואה?

    כאשר אדם הולך לעולמו, על בני משפחתו לחפש מסמך צוואה אשר בה הוא מביע את רצונו בכל הנוגע לרכושו, ממונו ונכסיו לאחר מותו. כאשר בני המשפחה מוצאים מסמך צוואה עדכני, עליהם להגיש בקשת צו קיום צוואה לרשם הירושות. על אף שניתן לבצע זאת באופן עצמאי, משפחות רבות מעדיפות לייפות את ידו של עורך דין צוואות בפתח תקווה על מנת שינהל את ההליך הבירוקרטי בעבורם על הצד הטוב ביותר, בזמן שהם מתמודדים עם האבל בעקבות האובדן. לאחר הגשת המסמכים הרלוונטיים אל הרשם ותשלום האגרה הנדרשת, רשם הירושות יוודא את תקינות הבקשה ובמשך 30 ימים גם יאפשר הגשות להתנגדות לצוואה. אם בתום 30 הימים איש איננו מתנגד והצוואה והרשם קבע כי הצוואה תקינה, ברוב המקרים יורה הרשם על מתן צו קיום צוואה, ובכך למעשה יוכלו היורשים לממש את העיזבון.

    עורך דין צוואות באיזור פתח תקווה

    בין אם אתם מעוניינים לנסח צוואה ובין אם אדם קרוב אליכם הלך חלילה לעולמו ואתם זקוקים לליווי על מנת לבצע את ההליכים על מנת לממש את העיזבון, פניה אל עורך הדין דוד עזרן היא הבחירה הנכונה בעבורכם. עורך דין דוד עזרן מתמחה בדיני משפחה, צוואות וירושות, וישמחו להעניק לכם שירות אדיב, מקצועי ומכיל גם ברגעים לא פשוטים בחייכם כמו מות אדם אהוב.

    עו"ד צוואות בפתח תקווה

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן