ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ניסוח הסכם ממון – מה צריך לדעת?

    התהליך של ביטול הסכם ממון לא תמיד קל. חייבת להיות לך סיבה לביטול ההסכם. הסכם הממון הוא חוזה שנחתם על ידי בני הזוג הנשואים לניהול כספים משותפים. הוא נחתם לאחר או לפני נישואים כאשר לבני הזוג אין ילדים, והוא נועד לכסות את כל ההיבטים של חיי הזוג. הסוג הנפוץ ביותר של ממון הוא הסכם רכוש זוגי הקובע כי כל רכוש שנרכש במהלך הנישואין נחשב בבעלות משותפת של שני בני הזוג. במקרים מסוימים, זה עשוי לכלול גם חוב שנוצר במהלך הנישואין. במידה ואחד מבני הזוג מעוניין לבטל את הסכם ממון, עליו לחתום על תצהיר לפיו הגיע להסכמה עם בן או בת הזוג בעניין הביטול ואינם נשואים עוד כדין.

    ניסוח הסכם ממון – לפני ואחרי הנישואין

    סוג ההסכם הנפוץ ביותר הוא הסכם טרום נישואין. הוא מגן על האינטרסים של בני הזוג במקרה שהנישואים נכשלים והם מגיעים לכדי גירושין. הסכם שנחתם טרום הנישואין יכול לשמש כדי להגן על הילדים מפני ניכור הורי ולמנוע מבני זוג להיאלץ לוותר על רכושם במסגרת הסדר גירושין. כמו כן, נרצה להזכיר כי ישנה גם אפשרות לנסח הסכם ממון לאחר נישואין במצב בו בני הזוג החליטו בשלב מאוחר יותר שהם מעוניינים בכך.

    שוכרים או משכירים נכס? אל תהססו לפנות לייעוץ משפטי

    תפקידו של עורך דין דירות הוא לתת ייעוץ משפטי לדיירים השוכרים דירות או או בעלי נכסים שמשכירים את הדירות שלהם. לדוגמה, אם למישהו יש בעיה עם בעל הבית שלו, הוא יכול לפנות לעורך דין דירות לסיוע משפטי. הם יכולים גם לייעץ לגבי זכויות השוכרים והדרך הנכונה לפעול במגוון רחב של סוגיות מורכבות מול בעל הנכס. עורך דין שפועל בתחום הזה יכול לסייע לדיירים להבין את זכויותיהם החוקיות, לסייע להם להגיש תלונות נגד המשכיר ולייצג אותם בבית המשפט. במרבית המקרים, עורכי דין דירות מסוגלים לתת ייעוץ בכל ההיבטים של שכירות ובעלות על דירה, לרבות כיצד פועלים חוזי שכירות, כיצד לצאת מחוזה שכירות, כיצד להיכנס לבניין דירות ועוד.

    נרצה להמליץ לכם לפנות אל משרד עורכי הדין דוד עזרן אשר מתמחה בעריכת צוואת, דיני מקרקעין, הסכמי ממון, יפוי כוח מתמשך ודיני עבודה. המשרד יוכל ללוות אתכם החל מכך שתקבלו ייעוץ ראשוני ועד לקבלת ייצוג הולם לכל אורך ההליך המשפטי הנדרש. תוכלו להיות בטוחים כי השירות האדיב והיחס המקצועי יביאו לשביעות רצונכם באופן מלא! חייגו > 054-3233383

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן