ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ירושה פתח תקווה

    עורך דין לענייני ירושה

    ישנם אין ספור מקרים בהם אדם הולך לעולמו מבלי להשאיר צוואה תקפה אשר שוטחת את רצונותיו אודות רכושו, ממונו ונכסיו לאחר מותו. כאשר אדם הולך לעולמו מבלי להשאיר צוואה, על יורשיו הטבעיים (לרוב הוריו, אחיו, ילדיו, נכדיו, בן או בת זוגו) להגיש בקשה לצו ירושה אל רשם הירושות על מנת להביא לחלוקת עזבונו ולמימושו בין היורשים השונים. במדינת ישראל, חוק ירושה מסדיר באופן ברור את חלוקת העיזבון של אדם מנוח אשר לא כתב צוואה לבני משפחתו הקרובים. סדר הירושה מושפע ממגוון גורמים, כגון האם למנוח היה בן או בת זוג, או האם היו לו צאצאים. אם קרוב משפחתכם הלך לעולמו ואתם זקוקים לייעוץ משפטי על מנת לבצע את הצעדים הנדרשים למימוש העיזבון, עורך דין ירושה פתח תקווה יוכל לסייע לכם לבצע את הצעדים הנדרשים, ברגישות ועל הצד הטוב ביותר.

    עורך דין ירושה בפתח תקווה והמרכז

    ההתמודדות עם פטירת אדם אהוב היא אף פעם לא פשוטה, ומשפחות רבות מתקשות לנהל את ענייניהן הבירוקרטיים במהלך תקופת האבל. לעיתים אותן משפחות נמנעות מההתעסקות הבירוקרטית עם העיזבון במשך חודשים ארוכים ואף שנים בגלל הקושי הרגשי, או לחילופין בוחרות לייפות את ידו של עורך דין ירושה פתח תקווה או באזור מגוריהן על מנת שינהל את ההליכים. עורך הדין יגיש בשמם בקשה לצו ירושה לרשם הירושות וינהל את ההליך הבירוקרטי בשמן על מנת להקל עליהם את ההתעסקות ולהניח להם להתאבל ולהתמודד עם האובדן.

    עורך דין ירושה באיזור פתח תקווה

    אם גם אתם זקוקים לייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בכל הנוגע לירושות וצוואות, פניה אל עורך הדין דוד עזרן היא ללא ספק הבחירה הנכונה ביותר בעבורכם. עורך הדין דוד עזרן הוא מומחה בדיני משפחה, צוואות וירושות, אשר ליווה אין ספור לקוחות באדיבות, רגישות, הכלה ומקצועיות ברגעים הקשים בחייהם כמו מות אדם אהוב או פרידה כואבת.

     

    עו"ד ירושה בפתח תקווה

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן