ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שירות מקצועי של הכנת צוואה בעזרת עורך דין

    עפ"י החוק הישראלי, אין כל חובה להכין צוואה, אם כי זה יכול להועיל במקרים רבים. עריכת צוואה עשויה למנוע את החלת חוק הירושה כברירת המחדל במקרה בו לא נערכה צוואה על ידי אדם שנפטר. כך למשל, אדם שנפטר מבלי שהותיר אחריו צוואה, עזבונו יחולק עפ"י הקבוע בחוק הירושה: מחצית לבן או בת הזוג, ומחצית לילדיו בחלקים שווים. במקרים רבים הילדים מוותרים על הירושה לטובת האב או האם הנותרים בחיים, אך לפעמים זה עלול להסתבך. כך למשל כאשר אדם לא הותיר אחריו צוואה, ולו היו ילדים מנישואים קודמים, באו לבת הזוג שנותרה בחיים בדרישה להוציא מחשבון הבנק שלה מאות אלפי שקלים, המהווים את חלקם מתוך עזבון אביהם המנוח. מצב שכזה עלול לפגוע באיכות החיים בן או בת הזוג הנותרים בחיים באופן דרסטי, וייתכן שזה קרה אף מבלי שזהו רצונו האמיתי של המנוח, שפשוט לא ידע מה ההשלכות של ברירת המחדל עפ"י חוק הירושה.

    כמי שמכיר את החוק היטב, ומנוסה בעריכה של צוואות רבות, עו"ד מומחה לצוואות יוכל לצפות תרחישים אפשריים, וכן לערוך את הצוואה באופן שיבטא את רצון המצווה בצורה מיטבית.

    מה צריכה לכלול הכנת צוואה?

    • שמות יורשים ומספרי הזהות שלהם.
    • חלקו של כל יורש בעזבון.
    • פירוט רכוש המצווה.
    • יורש במקום יורש (למקרה שאחד היורשים לא יהיה בחיים בעת פטירת המצווה).
    • סעיף בדבר ניהול עזבון – רשות.
    • הוראות מיוחדות, רכוש מיוחד ועוד.
    • עמידה בתנאי כשרות הצוואה עפ"י חוק הירושה

    עריכת צוואה ע"י עורך דין מומחה בתחום

    הכנת צוואה יכולה להיות דבר מורכב נוכח העובדה שמדובר בנושא רגיש. במהלך הכנת צוואה עשויות לעלות שאלות מהותיות שהמצווה ייאלץ להתמודד עמן לצורך דיוק רצונו בצוואה. לצורך כך, רצוי ומומלץ ביותר לפנות לעורך דין המומחה לעריכת צוואות, ובכך להביא לידי ביטוי את רצון המצווה בצוואה, למניעת מחלוקות עתידיות אפשריות בין בני משפחה, וחלוקת רכוש בצורה ברורה שאינה משתמעת לשני פנים. עו"ד דוד עזרן הינו מומחה לעריכת צוואות והוא ישמח להעניק לכם שירות מעולה ובלתי מתפשר בכל עת ועד לשביעות רצונכם.   

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן