ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עסקאות נדל״ן – רק עם ליווי עורך דין!

    העברת בעלות על דירה יכול להיות תהליך משפטי מסובך שדורש התעסקות עם ניירת רבה. אם אתם מעוניינים לבצע העברת דירה ללא תמורה, חשוב שתדעו כיצד פועל החוק בנושא. כך למשל, על פי החוק הקיים בישראל, מדובר בעסקת מקרקעין לכל דבר ועניין, ולפיכך העסקה כוללת תשלום מיסי מקרקעין. מבחינתם של רבים, העברת בעלות כזו משמשת כמפלט לביצוע תרגילי מס. כדי להתמודד עם זאת, נקבע בחוק צינון על פטור ממס שבח. כלומר, האדם שמקבל את הדירה לא יוכל למכור אותה עם פטור ממס שבח לתקופה שנקבעה בחוק.

    סוגרים עסקת נדל״ן? רק בליווי עורך דין!

    עורך דין נדלן בפתח תקווה הוא האדם שיכול לעזור לך לקבל סיוע בעניינים המשפטיים הקשורים בעסקאות מקרקעין. הוא יכול גם לעזור לך לנסח חוזים, לנהל משא ומתן ולייעץ בנושאי מקרקעין. לעורכי דין מקרקעין יש אחריות רבה והם עובדים עם סוגים רבים ושונים של עסקאות. בדרך כלל הם פועלים בשם מוכרים או קונים בכל הנוגע לקנייה או מכירה של נכס וכן בניהול מחלוקות הקשורות למשכנתאות, שטרות, חוזי שכירות, חוזים וכד'. העיסוק בדיני מקרקעין כולל עריכת חוזים, ניהול משא ומתן על הסכמי מכר, ייצוג לקוחות בתיקי משפט, עריכת שטרות להעברת בעלות בנכס ועוד. בחירה נבונה של עורך דין תהיה קריטית לכך שתוכלו לבצע את עסקת הנדל״ן בראש שקט ומתוך ידיעה כי לא יהיו לא הסתבכויות עתידיות שלא צפיתם.

    ומה תפקידם של עורכי דין בנושא מיסוי מקרקעין?

    עורך דין מיסוי מקרקעין ממלא תפקיד משמעותי בענף הנדל"ן. הוא עוזר לבעלי נכסים להבין את זכויותיהם וחובותיהם החוקיות. הוא גם עוזר להם לברר אילו מסים הם נדרשים לשלם ומה גובה חבות המס הצפויה. עורך דין כזה מסייע ללקוחותיו גם בנושאים נוספים כגון היערכות לביקורות מס, ניהול משא ומתן עם רשויות המס והתמודדות עם כל מחלוקת שעלולה להתעורר בין הצדדים בעסקת הנדל״ן. עורך דין מיסוי מקרקעין גם מסייע לאנשים המחפשים דרך להפחית מסים בעסקאות מקרקעין באמצעות תכנון מס.

    אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין דוד עזרן אשר מעניק שירותי ייעוץ וליווי משפטי בכל הנוגע אל דיני מקרקעין. המקצועיות חסרת הפשרות יחד עם הניסיון עתיר השנים של צוות עורכי הדין של המשרד יבטיחו את שביעות רצונכם ואת השקט הנפשי שלכם לקראת עסקת הנדל״ן הבאה שאתם מתכננים לבצע! זה הזמן לפנות לקבל ייעוץ משפטי מקיף. חייגו > 054-3233383

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן