ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    זוג נשוי ללא הסכם ממון? זה עדיין לא מאוחר מידי!

    נישואים הם אבן דרך בחיי האדם, וזוגות צריכים להקדיש זמן לחשוב על הסכמי הממון שלהם. הסכם ממון אחרי נישואים הוא הסכם בין בעל ואישה המתאר את ההסדרים הכלכליים הנערכים לאחר הנישואין. הוא יכול לכלול דברים כמו איך תתחלק ההכנסה של בני הזוג, כמה כל אדם צריך לתרום למשק הבית וכמה זמן כל אדם יעבוד.

    להלן שני סוגי ההסכמים הנפוצים ביותר:

    – בעלות בלעדית ברכוש: הסכם מסוג זה אומר שרק צד אחד מחזיק בכל הרכוש שנרכש במהלך הנישואין. לצד השני עשויות להיות זכויות בעלות משותפת, אך אינו יכול למכור או לקנות דבר ללא רשות מצד הבעלים

    – בעלות משותפת: הסכם מסוג זה אומר ששני הצדדים מחזיקים בכל הנכסים שנרכשים במהלך הנישואין ומקבלים יחד החלטות לגבי מה שקורה עם הנכסים. הם יכולים למכור או לקנות כל דבר ללא רשות מהצד השני.

    מהו בעצם הסכם ממון שמנוסח לאחר הנישואים?

    הסכם ממון לאחר נישואין הוא מסמך משפטי המתאר את האחריות הכלכלית של בני הזוג וזכויותיהם. לזוג טרי חשוב שיהיה הסכם ממון לפני הנישואין. לצד זאת, לעתים מגלים זאת מאוחר מידי ואין ברירה, כאשר עולה הצורך לנסח הסכם לחיים משותפים או הסכם ממון לאחר הנישואים. הסכם ממון לאחר נישואין יכול לעזור לזוגות להימנע מחילוקי דעות ואי הבנות לגבי כספם ורכושם. לזוג צריכה להיות הבנה ברורה בעניין בעלות הרכוש והכספים שלהם ולוודא שההסכמים ביניהם עולים בקנה אחד עם כללי דיני המשפחה בישראל.

    ומה קורה כשמזדקנים? רצוי לפנות אל עורך דין צוואות

    צוואה היא מסמך משפטי המפרט את רצונו של אדם שנפטר. צוואות הן אחד המסמכים החשובים ביותר לאנשים בחייהם. הם יכולים לסייע להבטיח כי רצונותיו של הנפטר יתמששו. עורך דין צוואות בפתח תקווה יהיה נחוץ לזוגות נשואים שרוצים להפוך גם את החלק הזה בחייהם למוסדר, נוסף על הסכם הממון. זהו מסמך משפטי שנכתב על מנת לפרט את רצונותיכם והעדפותיכם לאחר המוות. בדרך כלל הוא נכתב על ידי עורך דין. עורך דין צוואה יכול לעזור לך להבין מהי צוואה, כיצד היא פועלת וכיצד להכין אותה. הוא יוכל גם לעזור לך למצוא מנהל עיזבון האחראי על מימוש כל הבקשות שלך בצוואה. משרד עורכי הדין דוד עזרן יוכל להעניק לכם שירותים בנושאים כמו עריכת צוואה, ניסוח הסכם ממון, יפוי כח מתמשך וזאת לצד ייעוץ וליווי כולל לאורך כל הדרך. חייגו > 054-3233383

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן