ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה כדאי לעשות בטרם רכישה ומכירה של דירה?

    בבואכם לרכוש או למכור דירה, יש לבחון האם יש לרכישה ולמכירה משמעות כספית הנובעת כתוצאה מחוק מיסוי מקרקעין. מן הסתם, לא כל אחד בקיא בחוק ובלשון החוק, ומשכך, רצוי ומומלץ לפנות אל עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין שיוכל לסייע לכם לבצע תכנון נכון של סדר הפעולות במכירה ו/או רכישה של דירה.

    האם ניתן לחסוך כסף בפנייה לעורך דין לייצוג בהסכם מכר?

    המקרה הנפוץ ביותר הוא לקוחות שמעוניינים לרכוש דירה כאשר קיימת כבר דירה שבבעלותם שאותה הם תכננו לתת במתנה לאחד מקרובי משפחתם. במקרה שכזה, מספיק שהיו נותנים את הדירה במתנה יום לאחר רכישת הדירה הנוספת, שאז היו נאלצים לשלם מעל מאה אלף ₪. תכנון נכון של מכירה, העברה, רכישה של דירות, עשוי להוביל לחיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים, כאשר ככל ששווי הנכס גבוה יותר, כך הפוטנציאל לחסוך גדל. רכישה ומכירה של דירה לא מומלץ לבצע מבלי להיוועץ ולהשתמש בשירותיו של עו"ד מומחה.

    מה תפקידו של עורך הדין בעסקה?

    עו"ד בתחום המקרקעין ישאל אתכם שאלות מנחות אשר באמצעותן יוכל להמליץ לכם את הדרך הנכונה עבורכם להתנהלות עם הנכס שבידכם, או עם הנכס שברצונכם לרכוש. עו"ד המומחה למקרקעין בדר"כ ייתן שירות גם בתחום המיסוי ובכך יהווה מעטפת מושלמת עבורכם בכל הנוגע ליעד הנכסף – מכירת או רכישת הנכס, אשר לרוב מגיעים בסמיכות מבחינת לוח הזמנים.  

    מה עלות ייצוג של עורך דין בתחום המקרקעין?

    עורך דין דירות יבצע עבורכם מגוון שירותים, החל מעריכת הסכם מכר, תוך דיווח לרשויות המס ואף בביצוע העברת הזכויות בנכס על שמכם ככל והנכם הרוכשים. המחיר בייצוג שכזה משתנה עפ"י מגוון גורמים, בפרט מחמת העובדה שעבודתו משתנה בהתאם לסוג הנכס, וגודל אחריותו משתנה בהתאם לשוויו. עורכי דין נוהגים לתמחר את שכר טרחתם עפ"י אחוזים (בין 0.25% בתוספת מע"מ ל-1% בתוספת מע"מ, אך לא פחות מכמה אלפי שקלים בכל מקרה).

    אם כן, אלו עיקרי הפרמטרים עליהם מתבססים מחירי עורך דין דירות לצורך ייצוג לקוחות במכירה או רכישה של דירה:

    • שווי הנכס.
    • הגוף המנהל את רישום הנכס.
    • מורכבות ספציפית בנכס.

    פנו לייצוג של עורך דין מומחה

    אל תהססו לפנות אל עורך דין מקרקעין בפתח תקווה. כמעט כל הלקוחות משלמים מאות אלפי שקלים של ריבית עבור נטילת הלוואת משכנתא, ובהחלט כדאי להשקיע כמה אלפי שקלים לטובת שירות של עו"ד אשר בלעדיו כמעט בלתי אפשרי לבצע רישום בנכס ולערוך הסכם מכר מיטבי. בדיוק מהסיבה שלא מתקנים את הרכב לבד כדי לא לגרום לנזק חמור יותר, כך גם במקרים כאלה של מכירה ורכישת דירה יש לפנות לעורך דין על מנת לקבל שירות מקצועי אשר בעזרתו תוכלו להימנע מעוגמת נפש רבה וכן מהשלכות משפטיות הרות גורל ששווין הכספי רב.

    הסיבות לפנייה אל עורך דין מקרקעין

    כמו בכל דבר בחיים, לכל אדם יש את הייחודיות שלו, את האינטרסים שלו, ומכאן, שעורך דין מקרקעין בפתח תקווה יוכל לבצע עבודתו המקצועית נאמנה בהתאם לרצונות שלכם כלקוחותיו. למשל, בבואכם למכור את הנכס, הגורמים המשתנים הנפוצים הם בדבר מסירת החזקה החוקית בנכס. משפחה עם ילדים למשל תעדיף למסור את הנכס לקראת שנת הלימודים הקרובה ולא לפניכן או אחריכן, על מנת שלא לקטוע רצף לימודי/מסגרתי לילדיהם. אדם אחר ירצה למסור את הדירה שלו כמה שיותר מהר כדי שיוכל לקבל את התשלומים עבורה בהקדם, ובכך יוכל לרכוש ולעמוד בתשלומים של רכישת דירה חדשה.

    עו"ד דוד עזרן

    עו"ד דוד עזרן הינו עורך דין מקרקעין בפתח תקווה והינו בעל ידע וניסיון רב בתור עורך דין דירות וישמח להעניק לכם שירות מקצועי ובלתי מתפשר. כמו כן, עו"ד עזרן הינו מומחה למיסוי מקרקעין והוא דוגל בשירות אישי ובהתאמה אישית שלו לצרכי הלקוח, וכן חרת על דגלו זמינות מרבית ומיטבית במיוחד עבורכם.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן