ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מקרקעין בפתח תקווה

    עורך דין נדלן

    עסקאות רכש או מכר נכסי מקרקעין הן עסקאות משמעותיות ששווין גבוה במיוחד, ולכן אין לקחת אותן בקלות דעת. למעשה, עסקת רכש או מכר נכס מקרקעין, בין אם מדובר על דירה, בית או נכס מסחרי, היא בד"כ העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שאדם  יבצע במהלך כל חייו. לכן, כאשר אתם מעוניינים למכור או לקנות נכס, פנו אל עורך דין מקרקעין בפתח תקווה או באזור מגוריכם על מנת לקבל ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי על מנת לשמור על האינטרסים והזכויות שלכם באופן מיטבי. דוד עזרן הוא עורך דין מומחה לדיני מקרקעין אשר סייע ללקוחות רבים, משפחות ובעלי עסקים כאחד, לנהל עסקאות מקרקעין על צד הטוב ביותר, תוך שמירה על האינטרסים שלהם באופן מיטבי.

    עורך דין מקרקעין בפתח תקווה והסביבה

    לעורך דין מומחה בתחום המקרקעין ישנם תחומי אחריות נוספים מלבד סיוע בניסוח וביצוע משא ומתן אודות חוזה רכש או מכר של נכס מקרקעין – הוא למעשה ילווה אתכם לכל אורך הדרך בעסקה. אם למשל אדם מעוניין למכור את הנכס שלו לאדם אחר, עורך דינו יוכל לבצע בדיקת רקע אודות האדם ו/או הנכס, כדי לוודא כי אין סיבות אשר עלולות למנוע ממנו את האפשרות לרכוש את הנכס. מן הצד השני, עורך דינו של הצד שמעוניין לקנות יוכל לוודא כי הנכס אינו משועבד וכי אכן הוא נמצא בבעלות המוכר, כמו גם יבדוק כי אין הערת אזהרה על הנכס ברשם המקרקעין. יתר על כן, עורך דין מקרקעין בפתח תקווה יוכל לסייע לכם לבצע תכנון מס נכון ואף יציע דרכים אפשריות, ככל שאלה קיימות, להפחתת המיסים השונים כמו מס הרכישה, מס השבח ועוד.

    לקבל ייצוג ממשרד עו"ד מוביל מפתח תקווה

    כאשר אתם מחפשים ליווי מקצועי לעסקת מקרקעין, אחת מהעסקאות הגדולות בחייכם, אתם צריכים לפנות אל משרד עורכי דין שתוכלו לסמוך עליו. משרד עורכי הדין דוד עזרן הוא משרד עורכי דין מוביל בתחום דיני מקרקעין וחוזים. מעוניינים בליווי משפטי מקצועי לאורך כל הדרך, עד לביצוע עסקת חייכם וכן לאחריה? פנו אלינו ונשמח לסייע.

     

    עורך דין נדלן בפתח תקווה

    עורך דין נדל"ן בפתח תקווה

    בין אם מדובר על עסקת רכישת בית ובין אם מדובר על עסקת מכירת בית, עורך דין נדל"ן בפתח תקווה והאזור יוכל לסייע לתושבי המרכז לבצע את עסקת חייהם. לאדם הממוצע, עסקת מקרקעין היא העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שיבצע במהלך חייו, ולכן חשוב להשקיע בה את מלוא תשומת הלב, כמו גם לקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין המתמחה בנדל"ן. עורך הדין דוד עזרן הוא עורך דין מומחה לחוזים, מקרקעין, נדל"ן ומיסוי מקרקעין, כך שהוא יוכל להעניק לכם מעטפת מקצועית ומקיפה אשר תסייע לכם לבצע את עסקת הנדל"ן הטובה ביותר בעבורכם.

    עורך דין נדל"ן בפתח תקווה והסביבה

    עורך דין נדל"ן בפתח תקווה והסביבה או לחילופין באזור מגוריכם ילווה את העסקה מההתחלה ועד לחתימה על החוזה, בין אם אתם מוכרים את הדירה ובין אם רוכשים אותה. עורך הדין יוכל לסייע לכם לבצע בדיקת רקע על הנכס, על המוכר או הקונה הפוטנציאלי, כמו גם לנהל את ההליכים הבירוקרטיים של התהליך כמו הגשת בקשה להערת אזהרה ועוד. יתר על כן, עורך הדין יערוך עבורכם את חוזה הרכישה ו/או המכירה, והוא יוודא כי סעיפי החוזה אכן שומרים על זכויותיכם והאינטרסים שלכם, בין אם אתם בצד המוכר ובין אם בצד הקונה. חשוב לציין כי עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין יוכל גם להעניק לכם ייעוץ מקצועי על מנת להפחית את מיסי הרכישה והמכירה (מס רכישה, מס שבח והיטל שבח) על פי החוק, בזכות בקיאותו בתנאים ובהקלות אותן מאפשר רשות המיסים, גם בעסקאות משמעותיות ויקרות כמו עסקאות מקרקעין.

    עו"ד נדלן

    בסופו של יום, בגלל חשיבותן של עסקאות הנדלן, מומלץ לבחור בעורך דין אשר מתמחה הן בחוזים, הן במיסוי מקרקעין והן בעסקאות מקרקעין ונדל"ן בכלל. משרד עורכי הדין דוד עזרן הוא משרד עו"ד אשר מתמחה בתחומים אלו וליווה מאות לקוחות מרוצים בתהליכי מכירה ורכישה של נכסי מקרקעין. מעוניינים בייעוץ מקצועי? פנו אלינו ונשמח לסייע.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן