ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    סוגרים עסקאות נדל״ן רק בסיוע של עורך דין

    עורך דין מקרקעין בפתח תקווה יכול לסייע לכם בעניינים משפטיים רבים ושונים הקשורים לקנייה, מכירה והשכרת נכסים. עורך הדין יכול לסייע גם בנושאים משפטיים נוספים כגון ניהול חוזים, עריכת חוזי מכירה וחוזי שכירות, ייצוג לקוחות בהליכים משפטיים, עריכת צוואות ונאמנויות וכו'. כאשר יש עורך דין מנוסה שיכול לסייע לכם, זה הופך את ביצוע עסקאות הנדל״ן להרבה יותר פשוט. עורכי דין מקרקעין אחראים גם על מתן ייעוץ בעסקאות מסחריות.

    פונים אל עורך דין המתמחה בדיני ירושה

    בישראל יש מערכת משפט המבוססת על עקרון הירושה, הנקרא חוק הירושה. חוק זה מבוסס על הרעיון שכל הרכוש עובר לדור הבא. כאשר מישהו נפטר, העיזבון שלו עובר ליורשיו ויחולק על פי מערכת כללים. כללים אלו מצויים בחוקים שונים המסדירים את הירושה בישראל. הבעיות לרוב מתעוררות כאשר חלות אי הסכמות בין היורשים המיועדים של הנפטר, ובמקרים כאלה ניתן לפנות אל עורך דין ירושה פתח תקווה. כך ניתן לפתור את כל הקשיים שיכולים לצוץ בדרך.

    תכנון מס שבח – תנו לעורך דין לעזור לכם

    מס שבח הוא מס המוטל על שבח מקרקעין מיום הרכישה. המס משולם על ידי המוכר לקונה.הרעיון מאחורי מס זה היה להפחית את סכום רווחי ההון המוטלים על ידי משקיעים. אם אתם רוצים לצמצם את חבות המס שלכם ולברר איך ניתן לשפר את עסקת הנדל״ן שברצונכם לסגור, יהיה כדאי לכם לעשות זאת בליווי של עורך דין שיוכל לעזור לכם לאורך כל הדרך. עורך דין מס שבח יוכל להעניק לכם ייעוץ וליווי משפטי עד שתסגרו את עסקת הנדל״ן.

    אם אתם עומדים לסגור עסקת נדל״ן בקרוב, תוודאו שאתם עושים זאת בעזרתו של עורך דין שיוכל לייעץ לכם כנדרש ולהסביר לכם על השיקולים שצריכים לעמוד לנגד עיניכם וקשורים בחבות המס והדרך הנכונה לתכנן אותו. כך תוכלו להפוך את העסקה שלכם ליותר משתלמת ולדעת שאתם לא נשארים מאחור עם הדרך שבה אתם בוחרים לפעול. לא יהיה כדאי לכם להתפשר בדרך שבה אתם מחליטים לפעול.

    תוכלו לפנות בכל העת אל משרד עורכי הדין דוד עזרן. עורכי הדין במשרד מתמחים בדיני מקרקעין והם ישמחו להעניק לכם את הליווי והייעוץ המשפטי הדרושים כדי שתוכלו לסגור את העסקה שלכם באופן אופטימלי. כך תוכלו לפעול מתוך הבנה מעמיקה והיכרות עם כל פרטי העסקה שאתם צפויים לחתום עליה, והרי שאנו בטוחים שזה יוכל להקל עליכם.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן