ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מיסוי מקרקעין

    כיצד למצוא עורך דין מומלץ למיסוי מקרקעין?

    על אף שידוע לכל כי מיסוי המקרקעין במדינת ישראל הוא משמעותי במיוחד בעקבות השווי הרב של נכסי מקרקעין, עורך דין מיסוי מקרקעין הבקיא בדקויות בחוק יוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי אשר יסייע להפחית את שיעור המס באופן חוקי. חשוב לזכור שבין אם מדובר על מס שבח (מכירה) או מס רכישה (קניה), חובות במיסוי מקרקעין ימנעו את האפשרות להעביר את הזכויות ברשם המקרקעין (טאבו) בין אם אתם מוכרים ובין אם רוכשים. עורך הדין דוד עזרן ייעץ לאין ספור לקוחות במהלך עסקאות מקרקעין שביצעו על מנת להקל על תשלומי המס ולמצות את זכויותיהם.

    עורך דין מיסוי מקרקעין – לעמוד בתנאי הקלות המס

    על פי החוק במדינת ישראל, לכל עסקת מקרקעין ישנן דרישות מס מסוימות אשר משתנות בין נכס לנכס ובין אדם לאדם בהתאם לאין ספור קריטריונים. עורך דין מיסוי מקרקעין אשר בקיא בלשון חוק מיסוי המקרקעין ויודע אילו אוכלוסיות זכאיות להנחה במס שבח, מס רכישה ובאילו תנאים, יוכל לסייע לכם לתכנן נכון את הרכישה או המכירה. לדוגמה, ישנן הטבות מס לנכים המוכרים על ידי ביטוח לאומי, עיוורים ונפגעי פעולות האיבה ומשפחות חיילים שנספו במערכה, כמו גם לעולים חדשים. יתר על כן, ישנם מצבים בהם ניתנת הטבת מס רכישה משמעותית, כמו בעת מכירת דירה בין בני זוג ובהעברתה ללא תמורה על פי חוק המתנות. עורך דין מומחה יוכל לסייע לכם לנווט בין המוקשים הבירוקרטיים ולבצע את העסקה על הצד הטוב ביותר, תוך הפחתת סכום המס ככל האפשר באופן חוקי.

    עו"ד מיסוי מקרקעין

    עורך הדין דוד עזרן מתמחה בדיני מקרקעין, עסקאות נדלן ומיסוי מקרקעין בפרט, והוא ליווה אין ספור לקוחות מרוצים בעסקאות מקרקעין מוצלחות. עו"ד דוד עזרן חרת על דגלו לתת שירות מקצועי, אדיב וזמין ללקוחותיו, כמו גם שם את מטרותיהם ורצונם במקום הראשון. מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו דרך האתר או הטלפון ונשמח לסייע.

    עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין

    עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין

    עסקאות רכישת נכסי נדל"ן ומקרקעין הן העסקאות הגדולות והמורכבות ביותר אותן יבצע אדם ממוצע. בין אם מדובר על רכישת דירה למגורים, דירה להשקעה, נכס מסחרי או מכירה של נכס, מדובר בהליך מורכב ומסובך הכולל בתוכו בירוקרטיה רבה, וכן גם מיסוי משמעותי. בגלל השווי הרב של נכסי מקרקעין, בהתאם גם המיסים יהיו יקרים, אך ישנם כמה תנאים אשר יסייעו לכם להפחית באופן חוקי את תשלום המס בביצוע עסקאות אלה. את עסקאות אלה מומלץ לבצע בליווי של עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין, אשר מסייע ללקוחותיו בעסקאות רכישת או מכירת נכסים מסחריים או נכסים למגורים. עורך דין דוד עזרן, מומחה לדיני מקרקעין, חוזים והסכמים ילווה אתכם בעסקת הנדל"ן שלכם, על מנת למצות את זכויותיכם ולשמור על האינטרסים שלכם.

    עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין – מכירה ורכישה

    כאמור, בגלל השווי הרב של נכסי מקרקעין, בהתאם גם המיסוי עליהם הוא משמעותי. ישנם שני מיסים עיקריים התלויים בעסקאות מקרקעין והם מס שבח (מכירה) ומס רכישה (קניה). אחוזי המס ובהתאם גם הסכום לתשלום בפועל משתנים בהתאם לכמה קריטריונים – למשל, כאשר רוכשים נכס מקרקעין למגורים, האם מדובר בדירה ראשונה, שניה או שלישית? מס הרכישה על הדירה הראשונה למגורים יהיה נמוך באופן משמעותי ביחס למס הרכישה עד דירה שניה ואילך. עם זאת, ישנן דרכים בהן ניתן להפחית באופן חוקי את אחוזי המס לתשלום, עליהן יכול להמליץ עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין. לדוגמה, אם רכשתם דירה לפני שנים רבות, וכעת אתם מעוניינים למכור אותה ברווח גבוה, ניתן לבקש להפחית משומת מס השבח את ההשקעות שנעשו בנכס, ככל שנעשו כאלה, ברבות השנים. למשל, אם שנה לפני מכירת הנכס ביצעתם בו שיפוץ נרחב ויקר, ויש ברשותכם קבלות מתאימות, ניתן בהחלט לבקש להפחית את שומת מס השבח.

    משרד מיסוי מקרקעין

    על מנת לקבל ייעוץ מקצועי, צריך לפנות אל המומחים בתחום. עורך הדין דוד עזרן הוא עו"ד מומחה לדיני מקרקעין המתמחה במיסוי ובחוזים, והוא ישמח לסייע גם לכם לשמור על האינטרסים שלכם ולמצות את זכויותיכם במהלך ביצוע עסקאות מכירה ורכישה של נכסי מקרקעין.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן