ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין התנגדות לצוואה

    עו"ד התנגדות לצוואה

    על אף שלרוב כתיבת צוואה מסודרת העומדת בתנאי חוק הירושה ותקפה מבחינה משפטית אמורה למנוע קשיים עתידיים כמו סכסוכי יורשים, ישנם מצבים בהם אין כך הדבר. ישנם לא מעט מקרים בהם נמצא כי בצוואה מוצגים רצונות שונים בתכלית מהרצונות שהמנוח הביע במהלך חייו, מה שכמובן מהווה נורה אדומה לאופן תהליך כתיבת הצוואה ואף מערער על תוקפה. עורך דין התנגדות לצוואה יוכל לסייע לכם להתמודד עם הקושי ולערער על צוואה של אדם קרוב אשר איננה משקפת את רצונותיו האמיתיים. דוד עזרן הוא עורך דין מומחה לענייני ירושה וצוואה, כמו גם דיני משפחה, אשר העניק ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי עבור מאות לקוחות מרוצים ברגעים הקשים והמורכבים בחייהם תוך שמירה על הזכויות והאינטרסים שלהם.

    עורך דין התנגדות לצוואה – לבחור בעילה הנכונה

    ישנם כמה מצבים, אשר אם הם מתקיימים במהלך כתיבת צוואה – הם גורמים לאובדן תוקפה. לדוגמה, כאשר המנוח ערך צוואה מאוחרת מזו שהוגשה לרשם הירושות כבקשה לצו קיום צוואה, או כאשר היא נערכה תחת השפעה בלתי הוגנת, איומים או אפילו אונס. במידה ונתקלתם לאחר מותו של אדם קרוב בצוואה אשר איננה משקפת את הרצונות והכוונות שהביע במהלך חייו, מומלץ לפנות אל עורך דין התנגדות לצוואה, על מנת להגיש לרשם הירושות בקשת התנגדות לצו צוואה ולפעול במישורים המשפטיים הרלוונטיים כדי לממש את רצונותיו האמיתיים של המנוח. על מנת לשכנע את בית המשפט לענייני משפחה שיש פגם בצוואה, מומלץ לקבל ייצוג וייעוץ משפטי מעורך דין מומחה בתחום, אשר התנסה בתיקים רבים מעין אלו ומכיר את לשון החוק, כמו גם את הפסיקות התקדימיות בנושא.

    לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין התנגדות לצוואה

    עורך הדין דוד עזרן מומחה בדיני משפחה, צוואות וירושות, והוא ייצג = משפחות רבות בתיקים מורכבים שהסתיימו לשביעות רצונם. צוות המשרד פועל ללא חת על מנת להעניק שירות זמין, אדיב, מכיל ומקצועי ללקוחותיו בזמנים קשים בחייהם כמו לאחר מות בן משפחה אהוב או בהליכי גירושים מורכבים. זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי? פנו אלינו ונשמח לסייע.

    עו"ד התנגדות לצוואה

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן