ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין דירות

    עו"ד דירות

    רכישת נכס היא תהליך לא פשוט, אשר כולל בתוכו אין ספור הליכים בירוקרטיים מורכבים, משא ומתן אינטנסיבי, כמו גם ניהול מיסוי. על מנת לנהל את הליך רכישת הנכס על הצד הטוב ביותר ולעקוב אחר כל השלבים הרלוונטיים, מומלץ לפנות אל עורך דין דירות ולקבל ייעוץ וליווי משפטי פרטני לאורך כל הדרך. מבדיקת הנכס כי איננו משועבד, עריכת הסכם המכר, כמו גם בדיקת הערת אזהרה ועוד. עורך הדין דוד עזרן ליווה משפחות רבות במהלך תהליכי רכישת ומכירת נכסים, סייע להם במשא ומתן ענייני תוך שמירה על האינטרסים שלהם ואף ביצע בעבורם תכנון מס על מנת לבחון אפשרות להפחית ואף לבטל באופן חוקי את תשלומי מיסי המקרקעין כמו מס רכישה ומס שבח.

    עורך דין דירות מגורים

    בין אם מדובר על רכישת נכס מקרקעין ראשון למגורים ובין אם מדובר על רכישת נכס שני להשקעה, התייעצות עם עורך דין דירות היא הבחירה הנכונה. עורך הדין יוכל לסייע לכם בניהול ההליך, לבצע בעבורכם את המשא ומתן, לנסח את חוזה הרכש כך שיתאים לאינטרסים ולזכויות שלכם ואף ילווה אתכם בתהליך חישוב מיסי המקרקעין. לכן, בעת בחירת עורך הדין חשוב לבחור בעו"ד מקצועי ובעל ניסיון, אשר כבר ייצג כמה וכמה לקוחות בעסקאות מקרקעין מא' ועד ת'. כמו כן, מומלץ לוודא כי עורך הדין שבחרתם מתמחה גם בניסוח חוזים על מנת שיוכל לוודא כי האינטרסים והזכויות שלכם מעוגנים בחוזה עצמו, כמו גם יסייע לכם במשא ומתן בחוזה אל מול בעלי הנכס.

    להתייעץ עם עורך דין דירות מקצועי ואמין

    אם אתם רוצים להיות בטוחים שעסקת המקרקעין שלכם תבוצע על הצד הטוב ביותר, תפנו אל משרד עורכי הדין דוד עזרן. משרד עורכי הדין דוד עזרן הוא משרד מקצועי המתמחה בדיני מקרקעין, חוזים ובמיסוי מקרקעין בפרט, כך שהוא מעניק מעטפת כוללת, תומכת ואיכותית בביצוע עסקאות רכש ומכר של נכסי מקרקעין. מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו ונשמח לסייע.

    עורך דין קניית דירה

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן