ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסכם ממון לאחר נישואין

    מידע מקצועי על הסכם ממון לאחר נישואין

    הסכם ממון לאחר נישואין מאפשר לבני זוג לקבוע בין היתר את תנאי הזכויות הקנייניות של הצדדים במקרה של פרידה או גירושים. באמצעות הסכם זה ניתן יהיה להביא לידי ביטוי את רצון שני הצדדים ולפתור בכך מחלוקות עתידיות שצפויות להתגלות בהמשך הדרך בחייהם המשותפים של בני הזוג.

    עורך הדין דוד עזרן, הוא מומחה בניסוח חוזים והסכמי ממון וסייע לאין ספור זוגות בעריכת הסכמי ממון לאחר הנישואין ולפניהם.

    מי צריך הסכם ממון לאחר נישואין?

    הסכמי ממון הם חוזים מחייבים משפטית שזוגות חותמים עליהם לפני או לאחר הנישואין, כדי לציין את חלוקת הרכוש המשותף של בני הזוג במידה שיתגרשו חו"ח, אך לא רק. מטרה נוספת של הסכם ממון לאחר נישואין היא להסדיר את אופן ההתנהלות החיים המשותפים של הצדדים בצורה המוסכמת עליהם מבחינות רבות ומגוונות, וכן בדרך כלל גם לבצע הפרדה רכושית של הצדדים, באופן כללי בחיי היום יום, ובפרט במצב של פרידה או פטירה של מי מבני הזוג.

    זוגות עם פערי הכנסה גדולים רוצים פעמים רבות לנסח ולחתום על הסכם ממון לאחר נישואין, אך חשוב להבהיר כי הסכם מסוג זה ייחתם אך ורק כאשר שני הצדדים מסכימים לקיומו של הסכם זה ומבינים את תוכנו.

    איך עורך דין יכול לעזור עם הסכם ממון לנשואים?

    עורך דין יכול להכין עבורכם הסכם ממון אשר יותאם באופן אישי לצרכים, העדפות, רצונות והסתייגויות של בני הזוג. עורך הדין גם יסביר את ההשפעה העתידית הפוטנציאלית של מסמך זה ואת היתרונות והחסרונות של הכללתן.

    על מנת להבטיח את קבילותו של ההסכם, יש להביאו לידי אישור בבית המשפט לענייני משפחה. על מנת לעשות כן, מומלץ להתייעץ עם עורך דין מומחה לענייני משפחה כמו עורך הדין דוד עזרן אשר מתמחה בדיני משפחה, חוזים והסכמי ממון בפרט. עם עורך הדין דוד עזרן תוכלו להיות בטוחים כי ההסכם ינוסח בבירור תוך שמירה על האינטרסים והזכויות של שני הצדדים.

    הסכם ממון אחרי נישואים

    הסכם ממון אחרי נישואים

    עריכת הסכם ממון אחרי נישואים חשוב במקרה של צבירת נכסים וכספים לאחר הנישואין והוא עשוי להשליך אף על נכסים וכספים שנצברו לפניכן. רבים מדברים על הסכמי ממון בביטול כאינדיקטורים לחוסר אמון או לתקוות נמוכות בנישואין, אבל האמת היא שעריכת הסכם ממון אצל עורך דין מומחה לדיני משפחה היא מהלך מומלץ ביותר ברוב המקרים.

    הסכם ממון מציע לבני הזוג הגנה ושקט נפשי. במקרה של צבירת נכסים וכספים לאחר הנישואין,, יש מי שירצו להגן עליהם, דבר שניתן לעשות באמצעות ההסכם . עורך דין דוד עזרן, מומחה בדיני משפחה והסכמים מלווה זוגות בעריכת הסכם ממון אחרי נישואים או לפניהם, להסדרת כל המחלוקות שעלולות להתעורר במקרה של פרידה או גירושין.

    האם הסכם ממון אחרי נישואים תקף מבחינה משפטית?

    כל הסכם ממון שהוגש לבית המשפט לענייני משפחה ואושר על ידו, יהיה בר אכיפה בבית המשפט ובמוסדות אחרים. להסכם יהיה תוקף משפטי במקרים הבאים:

    • שני הצדדים חתמו מרצון על הסכם ממון אחרי נישואים, כלומר, אף אחד מהצדדים לא חתם בכפייה.
    • התנאים אינם בלתי מתקבלים על הדעת (אינם יוצרים מצוקה חמורה לאף אחד מהצדדים, אינם מציגים תלות כלכלית).
    • ההסכם חושף במלואו את הרכוש וההתחייבויות הכספיות של שני הצדדים ככלל.

    אם הסכם ממון אחרי נישואים עומד בדרישות אלה ובדרישות נוספות אשר היריעה קצרה מלפרט את כולן, הוא ייכנס לתוקף וייאכף על ידי בית משפט לענייני משפחה.

    האם כדאי לערוך הסכם ממון לנשואים?

    הסכמי ממון בהחלט אינם מתאימים לכולם, אבל הם חשובים במקרים בהם הצטברו נכסים וכספים משמעותיים לאחר הנישואין, או לחילופין שהחובות של אחד הצדדים גדלו.

    כדאי גם לערוך הסכם ממון במקרה ומדובר בנישואים שניים אצל אחד או שני בני הזוג, על אחת כמה וכמה כאשר יש להם ילדים מנישואים קודמים, על מנת להגן גם על זכויותיהם.

    הסכם ממון אחרי הנישואים

    חשוב לוודא שאתם שומרים על הזכויות והאינטרסים שלכם גם בחיי הנישואין באמצעות בחירת עורך דין מומחה לדיני משפחה, אשר יש לו ניסיון בעריכת הסכמי ממון אחרי נישואים, על מנת שיסייע לכם לקבל את ההחלטות החכמות ביותר.

    משרד עורכי הדין דוד עזרן מתמחה בדיני משפחה, והצוות המסור בו ישמח לרתום את הניסיון והכישורים שלו על מנת לסייע לכם לשמור על האינטרסים והזכויות שלכם.

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן