ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ביטול הסכם ממון

    כיצד לבטל הסכם ממון

    מצבים עשויים לפעמים להשתנות ולגרום לכך שהזוג הנשוי או הידוע בציבור, יהיה מעוניין בתהליך ביטול הסכם ממון. אנשים יכולים לשנות או לבטל הסכם ממון, בתנאי שזה מה ששני הצדדים רוצים. יש לציין כי על שני בני הזוג להסכים לשנות או לבטל את ההסכם, ויתכן וצד אחד לא יוכל לעשות זאת בעצמו. ניתן גם לשנות את ההסכם כשהמצב הכלכלי משתנה, וכשיש ילדים משותפים, נדרשים סעיפים שונים בהסכם. עדכון ההסכם הוא כל מה שאתם צריכים לעשות כדי שההסכם יתאים לנסיבות החדשות. כמובן ששינויים מכל סוג בהסכם הממון טעונים אישור משפטי מתאים, כגון של נוטריון או בית משפט, במידה וההסכם מתוקן לפני הנישואין, או של בית משפט בלבד, כשמדובר בתיקון ו/או שינוי ההסכם לאחר הנישואין. יובהר, כי אין חובה חוקית לאשר הסכם ממון של ידועים בציבור בבית משפט, אך הם רשאים לבקש לקבל את אישורו כדי לחזק את מעמדו המשפטי.

    עורך דין דוד עזרן, מומחה בדיני משפחה מלווה זוגות בתהליכי ביטול או שינויי הסכמי ממון, לאחר שהוא מוודא ששני הצדדים מבינים את משמעות ההליך ומסכימים לו.

    ביטול הסכם ממון – הסכם שאיננו תקף מלכתחילה

    על מנת שהסכם ממון יהיה תקף, שני הצדדים במעמד חתימת ההסכם צריכים להבין במאת האחוזים את משמעותו, כמו גם להסכים לכל תנאיו. לעיתים, כאשר בני זוג נפרדים ומעוניינים לחלק את רכושם, מתברר כי אחד מהצדדים אינו מודע לתוכנו של הסכם הממון עליו חתם, לא מבין את סעיפיו ותנאיו, או לחילופין חתם עליהם תחת לחץ ו/או כפייה ו/או כל השפעה שהיא..

    במקרים מעין אלו, ניתן להגיש לבית המשפט בקשת ביטול הסכם ממון משום שהלכה למעשה, ההסכם לא היה תקף מלכתחילה. את בקשה זו ניתן להגיש בעזרתו של עורך דין מומחה, אשר יסייע לכם לבנות את הנימוקים הרלוונטיים ויציג את המצב אל מול בית המשפט.

    ייעוץ בנושא ביטול הסכם ממון

    אם אתם מעוניינים לשנות או לבטל את הסכם הממון שלכם, חשוב שתקבלו ייעוץ משפטי מעורך דין מנוסה. במשרד עורכי דין דוד עזרן זוגות רבים קיבלו שירות איכותי ומקצועי בסטנדרט בלתי מתפשר.

    צרו קשר עם משרד עורכי הדין דוד עזרן עוד היום כדי לקבוע סקירת תיק ראשונית עם עורך דין מומחה לדיני המשפחה, כדי לברר עוד על מה שנדרש כדי לבטל או לשנות הסכם ממון.

    כיצד לבטל הסכם ממון?

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      חייג עכשיו
      דילוג לתוכן